BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 40€
SL / HR

Vračilo blaga in reklamacije

 


1. PRAVICA OD ODSTOPA POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@sinllei.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (velja za izdelke, ki niso unikat izdelave po navodilih stranke). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

V PRIMERU NAKUPA UNIKAT IZDELKA IZDELANEGA PO NATANČNIH NAVODILIH POTROŠNIKA, LE TA NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IZ PRVEGA STAVKA 43. ČLENA PRI POGODAH, KATERIH BLAGO ZARADI SVOJE NARAVE NI PRIMERNO ZA VRAČILO.

Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe?

Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.



2. VRAČILO BLAGA, KUPNINE

Vračilo blaga

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je ponudniku poslal obvestilo, da odstopa od pogodbe, razen če ponudnik kupcu ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje še pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Izdelka ne morete vrniti če:

·         je že uporabljen, nošen, poškodovan (praske, madeži, razbarvanje itd.) ali modificiran (napr. prilagoditev velikosti prstana),

·         nimate originala ali kopije računa,

·         je pretekel 14 dnevni rok za odstop od pogodbe in vračilo izdelka.


Kupec lahko vrne blago ponudniku po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov Manuela Kutin s.p., Cesta na Lenivec 7, 6210 Sežana. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Vračilo kupnine

Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete  TUKAJ.



3. ODGOVORNOST NAROČNIKA V PRIMERU NEDVIGA/NEPREVZEMA NAROČENIH IZDELKOV

V kolikor naročnik kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (15 dni,) vrnjeni na naš naslov, se to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je le ta še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema, tako odgovoren za plačilo stroškov vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo pošiljatelj izstavil račun (skladno z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2 43.č člen alineja 6), ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. 

V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo zunanjega podjetja.

Stroški neprevzema znašajo 8 - 12 € (odvisno od teže in velikosti pošiljke, vračanje pošiljke, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).


 

4. REKLAMACIJE IN GARANCIJA

Ob nakupu kateregakoli proizvoda kupljenega v spletni trgovini prejmete navodilo za skrb in nego nakita, ki se ga je potrebno držati. V primeru, da proizvod kupujete za darilo, dodajte obdarjencu tudi to navodilo za skrb in nego.

Če izdelek pošljete v reklamacijo le tega pošljite v original darilni embalaži, zaščitenega, kajti podjetje ne odgovarja za morebitne poškodbe, ki nastanejo med pošiljanjem. Podjetje odpravi napako v skupnem roku 45 dni. Napačna meritev obsega prstana ni vključena v garancijo.

Če izdelek reklamirate, je potrebno prvotni izdelek vrniti podjetju in šele nato vam novega odpošljemo.

 

Vsi artikli v spletni trgovini imajo 90dni garancije. Vendar  podjetje Manuela Kutin s.p. ne jamči za napake in okvare, ki bi nastale zaradi:

 

·         Nestrokovne, nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka,

·         Če izdelek proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom,

·         Če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom,

·         Če so  poškodbe nastala zaradi nezadostnega vzdrževanja,

·         Če je popravilo opravila nepooblaščena oseba, za razbarvanje blaga ali poškodbe blaga zaradi pranja, parfuma, dežja ali prekomerne izpostavljenosti sončni svetlobi,

·         Pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba,

·         V primeru kakršnekoli mehanske poškodbe, ki nastanejo zaradi neprimernega nošenja, pomanjkanja nege, nesreče (udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal, strgan ali zlomljen nakit) in neupoštevanju naših navodil,

·         V primeru poškodb pri nošenju in staranju nakita (opraskan nakit, sprememba barve kristalov ali materiala, praske in lupljenje prevleke),

·         Če kako drugače niso bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogoji.

 

 

 

5.  STVARNA NAPAKA

 

Opredelitev stvarne napake:


Ponudnik je odgovoren za stvarne napake izdelka. Napaka je stvarna če:

      • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
      • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
      • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
      • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

 

Preverjanje primernosti izdelka:

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju ponudnikovih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali z navedbami na izdelku.


Uveljavitev pravic iz naslova stvarne napake:


Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočit, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

·         odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

·         blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

·         vrne plačan znesek

 

Kupec izpolni Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga skupaj z izdelkom na katerem uveljavlja stvarno napako, pošlje ponudniku oz. prodajalcu s priporočeno pošto (ali pa z dostavno službo) na naslov prodajalca oz. ponudnika Manuela Kutin s.p., Cesta na Lenivec 7, 6210 Sežana.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu in odgovornost ponudnika za stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.

Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku najdete TUKAJ.



 

6. KO BLAGA NI NA ZALOGI

Zgodi se, da potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi; blago je bilo že plačano. Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki dogovorita drugače. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more izpolniti svoje obveznosti, mora o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Denar je potrebno vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.