1. PRAVICA OD ODSTOPA POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo,
ima potrošnik pravico (iz 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14
dneh podjetju na elektronski naslov info@sinllei.si sporoči, da odstopa od
pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (velja za
izdelke, ki niso unikat izdelave po navodilih stranke). Edini strošek, ki
bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila
blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa
opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od
pogodbe.
V PRIMERU NAKUPA UNIKAT IZDELKA
IZDELANEGA PO NATANČNIH NAVODILIH POTROŠNIKA, LE TA NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD
POGODBE IZ PRVEGA STAVKA 43. ČLENA PRI POGODAH, KATERIH BLAGO ZARADI SVOJE
NARAVE NI PRIMERNO ZA VRAČILO.
Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe?
Če je podjetje v
celoti izpolnilo obveznost iz 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne
teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik
sprejel blago.
Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe
V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
2. VRAČILO BLAGA, KUPNINE
Če je kupec blago že prejel in odstopi od
pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za
prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je ponudniku
poslal obvestilo, da odstopa od pogodbe, razen če ponudnik kupcu ponudi, da sam
prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje
še pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Izdelka
ne morete vrniti če:
·
je že uporabljen,
nošen, poškodovan (praske, madeži, razbarvanje itd.) ali modificiran (napr.
prilagoditev velikosti prstana),
·
nimate originala ali
kopije računa,
·
je pretekel 14
dnevni rok za odstop od pogodbe in vračilo izdelka.
Kupec lahko vrne blago ponudniku po pošti ali
preko druge dostavne službe na naslov Manuela Kutin s.p., Cesta na Lenivec 7,
6210 Sežana. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez
nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva
prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik
vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil
kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva
in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil
do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago
poslal nazaj.
Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ.
3. ODGOVORNOST NAROČNIKA V PRIMERU
NEDVIGA/NEPREVZEMA NAROČENIH IZDELKOV
V kolikor naročnik kupec naročenih artiklov, ki so poslani s
plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega
roka na pošti (15 dni,) vrnjeni na naš naslov, se to ne šteje kot odstop od
pogodbe, saj je le ta še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski
nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema, tako
odgovoren za plačilo stroškov vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo
pošiljatelj izstavil račun (skladno z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2
43.č člen alineja 6), ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni
prekinil.
V
primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo zunanjega podjetja.
Stroški neprevzema znašajo 8 - 12 € (odvisno od teže in velikosti pošiljke, vračanje pošiljke, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).
4. REKLAMACIJE IN GARANCIJA
Ob nakupu kateregakoli proizvoda
kupljenega v spletni trgovini prejmete navodilo za skrb in nego nakita, ki se
ga je potrebno držati. V primeru, da proizvod kupujete za darilo, dodajte
obdarjencu tudi to navodilo za skrb in nego.
Če izdelek pošljete v reklamacijo le
tega pošljite v original darilni embalaži, zaščitenega, kajti podjetje ne odgovarja
za morebitne poškodbe, ki nastanejo med pošiljanjem. Podjetje odpravi napako v
skupnem roku 45 dni. Napačna meritev obsega prstana ni vključena v garancijo.
Če izdelek reklamirate, je potrebno
prvotni izdelek vrniti podjetju in šele nato vam novega odpošljemo.
Vsi artikli v spletni trgovini imajo
90dni garancije. Vendar podjetje Manuela Kutin s.p. ne jamči za napake
in okvare, ki bi nastale zaradi:
·
Nestrokovne,
nenamenske in / ali malomarne uporabe izdelka,
·
Če izdelek
proizvajalcu ni bil dostavljen z originalnim računom,
·
Če je poškodba
nastala v nesreči ali med letalskim prevozom,
·
Če so
poškodbe nastala zaradi nezadostnega vzdrževanja,
·
Če je popravilo
opravila nepooblaščena oseba, za razbarvanje blaga ali poškodbe blaga zaradi
pranja, parfuma, dežja ali prekomerne izpostavljenosti sončni svetlobi,
·
Pri normalni
obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba,
·
V primeru
kakršnekoli mehanske poškodbe, ki nastanejo zaradi neprimernega nošenja,
pomanjkanja nege, nesreče (udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal, strgan
ali zlomljen nakit) in neupoštevanju naših navodil,
·
V primeru poškodb
pri nošenju in staranju nakita (opraskan nakit, sprememba barve kristalov ali
materiala, praske in lupljenje prevleke),
·
Če kako drugače niso
bili izpolnjeni zgoraj navedeni garancijski pogoji.
5. STVARNA NAPAKA
Opredelitev stvarne napake:
Ponudnik je odgovoren za stvarne napake
izdelka. Napaka je stvarna če:
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju ponudnikovih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali z navedbami na izdelku.
Uveljavitev pravic iz naslova stvarne napake:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz
naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od
dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno
opisati napako in prodajalcu omogočit, da stvar pregleda. Prodajalec ne
odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti,
odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v
času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je
pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
·
odpravi napako na
blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
·
blago z napako
zamenja z novim brezhibnim ali
·
vrne plačan znesek
Kupec izpolni Obrazec za uveljavitev pravic
potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku (ali sam napiše izjavo z
vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga skupaj z izdelkom na katerem
uveljavlja stvarno napako, pošlje ponudniku oz. prodajalcu s priporočeno pošto
(ali pa z dostavno službo) na naslov prodajalca oz. ponudnika Manuela Kutin
s.p., Cesta na Lenivec 7, 6210 Sežana.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na
artiklu in odgovornost ponudnika za stvarne napake natančneje urejajo določila
Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.
Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku najdete TUKAJ.
6. KO BLAGA NI NA ZALOGI
Zgodi se, da
potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči,
da naročenega blaga nima na zalogi; blago je bilo že plačano. Podjetje mora
izpolniti svoje obveznosti v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, razen če se
stranki dogovorita drugače. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more
izpolniti svoje obveznosti, mora o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti
vsa opravljena plačila. Denar je potrebno vrniti takoj, ko je to mogoče,
najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.