Ponudnik se bo trudil
vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri
tem pa bo spoštoval relevantno zakonodajo (zlasti Zakon o varstvu potrošnikov)
in se po najboljših močeh trudil doseči sporazumno rešitev morebitnega spora.
V primeru, da ima
uporabnik spletne trgovine pripombo ali pritožbo (v nadaljevanju »pritožba«) na
spletno trgovino, način komuniciranja ali poslovanja ponudnika, ipd., lahko
ponudnika kontaktira na sledeče načine:
Postopek obravnave
pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih (5)
delovnih dneh po prejemu pritožbe uporabniku potrdil, da je prejel pritožbo, v
istem sporočilu pa bo kupcu sporočil predviden rok obravnave pritožbe (glede na
kompleksnost primera, v odvisnosti od potrebe po opravi poizvedb, pridobitve
dokazov, dodatnih informacij, ipd.) in ga vseskozi obveščal o poteku postopka
reševanja pritožbe.
Ponudnik se zaveda, da
je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje,
njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki
nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne
sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših
močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor dogovor ne bo mogoč
je za spore pristojno stvarno sodišče v Kopru.
Ponudnik ne priznava
nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega
za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Manuela Kutin s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino
na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na
platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na
voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja
iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter
spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.