Splošni pogoji poslovanja
1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji
poslovanja spletne trgovine Sinllei.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varovanju osebnih podatkov ZVOP1, od 25.5.2018 dalje v skladu z načeli Zakona o varovanju osebnih podatkov
ZVOP2 ter na podlagi
priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne strani, izrazite strinjanje z navedenimi pogoji. Splošni pogoji so zavezujoči za vse Uporabnike. Zato vas prosimo, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Sinllei.si to pomeni in se šteje, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Sinllei.si. Ker kupca zavezujejo vsakokrat veljavni pogoji poslovanja (torej pogoji poslovanja, ki veljajo v času konkretnega nakupa), vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate našega spletne trgovine ne smete uporabljati.
PODATKI O PODJETJU:
Ime podjetja: Manuela Kutin s.p.
Naslov: Cesta na Lenivec 7, 6210 Sežana
Transakcijski račun: SI56 1010 0004 8633 758
Davčna številka: SI67584144
Matična številka: 3802639000
Paypal naslov:
E-pošta: info@sinllei.si
Podjetje vpisano v
register dne 08.09.2010
2. DOSTOPNOST IN
INFORMACIJE
Ponudnik se
zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja
(ime in sedež podjetja),
- kontaktne podatke, ki
uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, kontaktni obrazec),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov
(vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil
dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave
izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok
dostave),
- vse cene morajo biti
jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti
prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od
pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob
pritožbi, vključno z vsemi podatki o
kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno.
3. PONUDBA IN CENE
Ponudbe
v spletni trgovini Sinllei.si se lahko v določenih primerih zaradi narave
poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano
drugače. Vse cene so navedene v evrih in vsebujejo
davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in
ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno.
Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob
oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in v primeru ter pod pogojem
plačila na enega od načinov, ki so navedeni v plačilni pogoji in dostava.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko
ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo
potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo
tako za ponudnika, kot za kupca.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke,
se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da
se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil
odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v
obojestransko zadovoljstvo.
V spletni trgovini so navedene cene kot redne
cene in akcijske cene:
Redne
cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene
in neprijavljene) spletne strani Sinllei.si in nimajo vnaprej določene
veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega
obvestila.
Akcijske cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Sinllei.si in imajo vnaprej določeno veljavnost. Akcijske cene so lahko določene za konkretne artikle, konkretno vrsto artikla ali blagovno znamko. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini Sinllei.si.
4. STATUS NAKUPA IN
IZDAJA RAČUNA:
Kupec znesek celotnega naročila plača
podjetju Manuela Kutin s.p., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi
račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na
območje Republike Slovenije in v tujino, zlasti na območje držav članic EU.
Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer kupec prejme tudi na vpisani elektronski naslov v postopku
naročila.
Statusi nakupa:
Naročilo v čakalni vrsti:
Po oddaji naročila, kupec prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo
sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec možnost, da v roku ene ure
prekliče naročilo. Kupcu so dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini
naročila na spletni strani ponudnika.
Naročilo potrjeno:
Če kupec ne prekliče naročila, gre
naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik pregleda naročilo, preveri
dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave
obvesti kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila
obvesti ponudnik kupca po elektronski pošti o predvidenem dostavnem roku.
Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi blago, odpošlje in o tem
obvesti kupca po elektronski pošti.
Vračilo artiklov je možno v 14 dneh od prevzema artikla. Artikel
ob vračilu mora biti zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni
količini ter nepoškodovan. Artikla se ne sme oprati ali kako drugače
uporabljati. Naročnik krije stroške vračila.
Zloraba nakupa:
Po opravljenem naročilu prejme kupec obvestilo na vpisano elektronsko pošto.
Naročilo je sprejeto v tem primeru v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do
odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je
potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@sinllei.si ). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Ujemati se
mora Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, z elektronskim
naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec ne prekliče naročila,
gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali
zagotavljanja točnosti dobave obvesti
kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila obvesti
ponudnik kupca po elektronski pošti o predvidenem dostavnem roku. Pogodba o
nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno
sklenjena. Cene veljajo in nimajo v naprej določene veljavnosti v trenutku
oddaje naročila.
Varnost nakupa:
Pri registraciji na Sinllei.si se zbirajo podatki na podlagi osebne privolitve
posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. Sinllei.si se zavezuje, da
bo te podatke skrbno in varno hranila za nemoten namen izvedbe naročil oziroma
personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja
delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna
ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.
VRAČILO ARTIKLA NI IZVEDLJIVO V
PRIMERU NAKUPA UNIKAT IZDELKA IZDELANEGA PO NATANČNIH NAVODILIH POTROŠNIKA!
5. POSTOPEK REGISTRACIJE:
Uporabnik lahko v spletni
trgovini Sinllei.si izvede naročilo kot gost ali kot prijavljen (registriran)
uporabnik. Postopek registracije je hiter in enostaven.
S prijavo v spletno trgovino si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko
urejate svoje podatke, pregledate
statuse naročil, jim sledite in urejate.
Uporabniško
ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato
potrditveni e-mail za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate
tudi večji pregled na nakup.
6. KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik
preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne
nasprotuje, in v skladu z določili ZEPT in ZEKom-1.
Oglasna
elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj bo jasno razviden.
- Različne akcije, promocije, nagradne igre in
druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno
določeni pogoji udeležbe v njih.
- Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
- Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila spletne trgovine Sinllei.si bodo jasno razvidna in jasno
ločena od iger in tekmovanj.
Uporabnik se bo lahko naročil na
prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil.
Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijah ter
druga oglasna sporočila Sinllei.si. Za prejemanje obvestil se smatra, da je
potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji
uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.
7. OBVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po
svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok
dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov
na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah
in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
8. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Spletna trgovina Sinllei.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Prav tako se trudi s skrbnostjo dobrega strokovnjaka in gospodarja temeljito pregledati vsako naročilo in ga tudi izpolniti v celoti in popolno. Kljub povečani skrbnosti pa žal še vedno lahko pride do situacij, ki lahko vplivajo na izpolnitev obveznosti prodajalca, na katere pa prodajalec nima vpliva, jih ne more predvideti, niti preprečiti ter za katere posledično ni in ne more biti odgovoren. Sem sodi npr. ustavitev proizvodnje določenega izdelka brez predhodnega obvestila s strani proizvajalca oz. dobavitelja, nepričakovano prenehanje poslovanja dobavitelja, prepoved poslovanja dobavitelju s strani uradnih organov, naknaden odpoklic izdelka, naknadna prepoved prodaje izdelka, zaprtje državnih meja in onemogočen uvoz zaradi izrednih razmer, višja sila, naravne in druge nesreče ali drugi nepričakovani in nepredvideni dogodki zaradi katerih prodajalec ne more dobaviti naročenega izdelka ali pa ga ne more dobaviti v predvidenem roku. V kolikor pride do katere od zgoraj naštetih situacij ima ponudnik pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer je kupca dolžan takoj po seznanitvi z razlogi za nezmožnost izpolnitve pogodbe pisno obvestiti ter kupcu tudi jasno in nedvoumno navesti, da odstopa od pogodbe. V slednjem primeru bo ponudnik kupcu nemudoma, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od odstopa od pogodbe vrnil vsa morebitna že prejeta plačila.
9. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik Manuela Kutin s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov so objavljene v Varovanju osebnih podatkov, ki je na voljo TUKAJ. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje resnične in pravilne osebne podatke, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
10. PRAVICA
KUPCA OD ODSTOPA OD POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih
na daljavo, ima kupec oz. potrošnik pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da
odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana do poteka zgoraj
navedenega 14-dnevnega roka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom
od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati
povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo
vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja
ponudnik.
Več informacij vam je
na voljo TUKAJ.
11. VARSTVO OTROK
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna
(upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija,
namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala
zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne
sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da
bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez
izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati
kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji
osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma
skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev,
ki so škodljive za otroke.
12. MNENJA O
IZDELKU
Ponudnik
ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik
mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so
zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se
odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
13. SLIKOVNI MATERIAL IN
GRAFIKA
Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne
slike za vse prodajne izdelke v spletni trgovini Sinllei.si in si po svojih
najboljših močeh prizadeva, da ni estetskih razlik med fotografijo in dejanskim
izdelkom. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja
izdelkov (zlasti v posledici različne zmogljivosti oz. ločljivosti zaslona in
fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija, ipd.), kar pa ne
vpliva na specifikacijo, opredelitev in standard izdelka. Morebitne minimalne
(zlasti estetske) razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini Sinllei.si
ne predstavljajo stvarne napake izdelka.
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Manuele Kutin s.p. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev.
14. AVTORSKE PRAVICE
Spletna trgovina sinllei.si in vse
vsebine, objavljene na spletni strani ter v spletni trgovini (vključno s temi
splošnimi pogoji, politiko zasebnosti, slikami, spletnim besedilom, opisi
izdelkov, opisi blagovnih znak, proizvajalcev, tehnologij, ipd.) so last in
avtorsko delo podjetja Manuela Kutin s.p. ali pa jih podjetje Manuela Kutin
s.p. upravičeno lahko uporablja na ustrezni pravni podlagi, v kolikor gre za
vsebine ali gradivo, ki so last oz. na katerem ima avtorske pravice tretja
oseba. Prepovedana je uporaba in/ali kopiranje teh vsebin za potrebe in/ali v
korist tretjih pravnih ali fizičnih oseb brez izrecnega predhodnega pisnega
soglasja podjetja Manuela Kutin s.p. ali prvotnega imetnika avtorskih pravic.
15. POPUSTI IN KODE ZA POPUSTE
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša
različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Sinllei.si. Aktivno kodo
kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu
spletne trgovine Sinllei.si ali v drugih medijih. Koda prinaša različne
ugodnosti, od različnih darilc, do popustov. Koda za popust je vedno časovno
omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali pa naročilo s koriščeno kodo
kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni
več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo
za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače. Kaj vse je
izključeno iz akcijske ponudbe bo ponudnik ob vsakokratni ponudbi ustrezno in
vidno označil.
Uporaba
kode za popust:
- Kupec izbere artikle, ki jih želi
kupiti in jih doda v košarico. Vrednost naročila mora biti vsaj 1 EUR
višja od vrednosti kode za popust. Ko kupec konča z dodajanjem artiklov v
košarico, v rubriki »Promocijska
koda« kupec v polje »Vnesite kodo kupona« vpiše
kodo za popust in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«.
- Ko kupec vpiše kodo za popust, se
vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane
znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Koda za popust je lahko tudi
enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.
- Kombinacija različnih oblik
ugodnosti znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.
- S klikom na »Zaključek nakupa«, kupec
vnese osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter
izbere način plačila.
16. SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA V
NAGRADNIH IGRAH
Pogoji sodelovanja v Facebook
nagradnih igrah najdete TUKAJ.