BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 49€
SL

Splošni pogoji poslovanja


   

 1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Sinllei.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varovanju osebnih podatkov ZVOP1, od 25.5.2018 dalje v skladu z načeli Zakona o varovanju osebnih podatkov ZVOP2 ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne strani, izrazite strinjanje z navedenimi pogoji. Splošni pogoji so zavezujoči za vse Uporabnike. Zato vas prosimo, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Sinllei.si to pomeni in se šteje, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Sinllei.si. Ker kupca zavezujejo vsakokrat veljavni pogoji poslovanja (torej pogoji poslovanja, ki veljajo v času konkretnega nakupa), vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate našega spletne trgovine ne smete uporabljati.


PODATKI O PODJETJU:

Ime podjetja: Manuela Kutin s.p.

Naslov: Cesta na Lenivec 7, 6210 Sežana

Transakcijski račun: SI56 1010 0004 8633 758

Davčna številka: SI67584144

Matična številka: 3802639000

Paypal naslov:

E-pošta: info@sinllei.si

 

Podjetje vpisano v register dne 08.09.2010

 

  

     2. DOSTOPNOST IN INFORMACIJE

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

    •          identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
    •          kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, kontaktni obrazec),
    •          bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    •          dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    •          pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    •          vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    •          način plačila in dostave,
    •          časovno veljavnost ponudbe,
    •          rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    •          pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
    •          možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno.


 


3. PONUDBA IN CENE


      Ponudbe v spletni trgovini Sinllei.si se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno.

Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in v primeru ter pod pogojem plačila na enega od načinov, ki so navedeni v plačilni pogoji in dostava.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

V spletni trgovini so navedene cene kot redne cene in akcijske cene:

Redne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Sinllei.si in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila.

Akcijske cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Sinllei.si in imajo vnaprej določeno veljavnost. Akcijske cene so lahko določene za konkretne artikle, konkretno vrsto artikla ali blagovno znamko. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini Sinllei.si.



4. STATUS NAKUPA IN IZDAJA RAČUNA:

Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju Manuela Kutin s.p., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na območje Republike Slovenije in v tujino, zlasti na območje držav članic EU. Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer kupec prejme tudi na vpisani elektronski naslov v postopku naročila.

Statusi nakupa:

Naročilo v čakalni vrsti:
Po oddaji naročila, kupec prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec možnost, da v roku ene ure prekliče naročilo. Kupcu so dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila na spletni strani ponudnika.

 

Naročilo potrjeno:
Če kupec ne prekliče naročila, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave obvesti kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila obvesti ponudnik kupca po elektronski pošti o predvidenem dostavnem roku.

 

Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi blago, odpo
šlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

Vračilo artiklov je možno v 14 dneh od prevzema artikla. Artikel ob vračilu mora biti zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Artikla se ne sme oprati ali kako drugače uporabljati. Naročnik krije stroške vračila.


 

Zloraba nakupa:
Po opravljenem naročilu prejme kupec obvestilo na vpisano elektronsko pošto. Naročilo je sprejeto v tem primeru v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov
info@sinllei.si ). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Ujemati se mora Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec ne prekliče naročila, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave obvesti kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila obvesti ponudnik kupca po elektronski pošti o predvidenem dostavnem roku. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Cene veljajo in nimajo v naprej določene veljavnosti v trenutku oddaje naročila.

 

Varnost nakupa:
Pri registraciji na Sinllei.si se zbirajo podatki na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. Sinllei.si se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranila za nemoten namen izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

 

VRAČILO ARTIKLA NI IZVEDLJIVO V PRIMERU NAKUPA UNIKAT IZDELKA IZDELANEGA PO NATANČNIH NAVODILIH POTROŠNIKA!

 

 

5. POSTOPEK REGISTRACIJE:


Uporabnik lahko v spletni trgovini Sinllei.si izvede naročilo kot gost ali kot prijavljen (registriran) uporabnik. Postopek registracije je hiter in enostaven. S prijavo v spletno trgovino si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato potrditveni e-mail za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled na nakup.

 

   

6. KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEPT in ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

    • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
    • Pošiljatelj bo jasno razviden.
    • Različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
    • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
    • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. 

Oglasna sporočila spletne trgovine Sinllei.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijah ter druga oglasna sporočila Sinllei.si. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

 


 7. OBVEZA ODGOVORNOSTI  

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.



8. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina Sinllei.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Prav tako se trudi s skrbnostjo dobrega strokovnjaka in gospodarja temeljito pregledati vsako naročilo in ga tudi izpolniti v celoti in popolno. Kljub povečani skrbnosti pa žal še vedno lahko pride do situacij, ki lahko vplivajo na izpolnitev obveznosti prodajalca, na katere pa prodajalec nima vpliva, jih ne more predvideti, niti preprečiti ter za katere posledično ni in ne more biti odgovoren. Sem sodi npr. ustavitev proizvodnje določenega izdelka brez predhodnega obvestila s strani proizvajalca oz. dobavitelja, nepričakovano prenehanje poslovanja dobavitelja, prepoved poslovanja dobavitelju s strani uradnih organov, naknaden odpoklic izdelka, naknadna prepoved prodaje izdelka, zaprtje državnih meja in onemogočen uvoz zaradi izrednih razmer, višja sila, naravne in druge nesreče ali drugi nepričakovani in nepredvideni dogodki zaradi katerih prodajalec ne more dobaviti naročenega izdelka ali pa ga ne more dobaviti v predvidenem roku. V kolikor pride do katere od zgoraj naštetih situacij ima ponudnik pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer je kupca dolžan takoj po seznanitvi z razlogi za nezmožnost izpolnitve pogodbe pisno obvestiti ter kupcu tudi jasno in nedvoumno navesti, da odstopa od pogodbe. V slednjem primeru bo ponudnik kupcu nemudoma, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od odstopa od pogodbe vrnil vsa morebitna že prejeta plačila.


 

9. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

      Ponudnik Manuela Kutin s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov so objavljene v Varovanju osebnih podatkov, ki je na voljo TUKAJ. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje resnične in pravilne osebne podatke, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.


 

10. PRAVICA KUPCA OD ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec oz. potrošnik pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana do poteka zgoraj navedenega 14-dnevnega roka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik.

Več informacij vam je na voljo TUKAJ.



11. VARSTVO OTROK

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

 

12. MNENJA O IZDELKU

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

 


 13. SLIKOVNI MATERIAL IN GRAFIKA

Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke v spletni trgovini Sinllei.si in si po svojih najboljših močeh prizadeva, da ni estetskih razlik med fotografijo in dejanskim izdelkom. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov (zlasti v posledici različne zmogljivosti oz. ločljivosti zaslona in fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija, ipd.), kar pa ne vpliva na specifikacijo, opredelitev in standard izdelka. Morebitne minimalne (zlasti estetske) razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini Sinllei.si ne predstavljajo stvarne napake izdelka.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Manuele Kutin s.p. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev.



 14. AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina sinllei.si in vse vsebine, objavljene na spletni strani ter v spletni trgovini (vključno s temi splošnimi pogoji, politiko zasebnosti, slikami, spletnim besedilom, opisi izdelkov, opisi blagovnih znak, proizvajalcev, tehnologij, ipd.) so last in avtorsko delo podjetja Manuela Kutin s.p. ali pa jih podjetje Manuela Kutin s.p. upravičeno lahko uporablja na ustrezni pravni podlagi, v kolikor gre za vsebine ali gradivo, ki so last oz. na katerem ima avtorske pravice tretja oseba. Prepovedana je uporaba in/ali kopiranje teh vsebin za potrebe in/ali v korist tretjih pravnih ali fizičnih oseb brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja podjetja Manuela Kutin s.p. ali prvotnega imetnika avtorskih pravic.




15. POPUSTI IN KODE ZA POPUSTE 


Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Sinllei.si. Aktivno kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine Sinllei.si ali v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc, do popustov. Koda za popust je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali pa naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače. Kaj vse je izključeno iz akcijske ponudbe bo ponudnik ob vsakokratni ponudbi ustrezno in vidno označil.

Uporaba kode za popust:

    • Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. Vrednost naročila mora biti vsaj 1 EUR višja od vrednosti kode za popust. Ko kupec konča z dodajanjem artiklov v košarico, v rubriki »Promocijska koda« kupec v polje »Vnesite kodo kupona« vpiše kodo za popust in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«.
    • Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
    • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.
    • Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.
    • S klikom na »Zaključek nakupa«, kupec vnese osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter izbere način plačila.

 



 16.  SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA V NAGRADNIH IGRAH


Pogoji sodelovanja v Facebook nagradnih igrah najdete TUKAJ.