BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 40€
SL / HR

Pogosta vprašanja – FAQ

 

1.        Z artiklom nisem zadovoljna, saj ni izpolnil mojih pričakovanj. Do kdaj ga imam čas vrniti in kakšen je postopek?

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@sinllei.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

V PRIMERU NAKUPA UNIKAT IZDELKA IZDELANEGA PO NATANČNIH NAVODILIH POTROŠNIKA, LE TA NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IZ PRVEGA STAVKA 43. ČLENA PRI POGODAH, KATERIH BLAGO ZARADI SVOJE NARAVE NI PRIMERNO ZA VRAČILO.

 

 

2.       Prejela sem poškodovan artikel, kaj storiti?

Preden paket prispe do naročnika, gre čez veliko rok in včasih se zgodi, da prispe kakšen kos poškodovan. V tem primeru nas obvestite na elektronski naslov: info@sinllei.si in zaprosite za ponovno pošiljko. Stroške, ki nastanejo zaradi poškodovanega artikla, krijemo sami.

 

 

3.       Ali je za oddajo naročila potrebna registracija/prijava v spletni trgovini?

Ne. Za nakup v spletni trgovini registracija ali prijava ni potrebna. Omogočamo hitri nakup - enostavno naročanje brez predhodne prijave ali registracije, le vpišete svoje podatke in vaše naročilo že gre v obdelavo.

Registracija omogoča dostop do razširjenih funkcij spletne trgovine, na primer seznama preteklih naročil, pred shranjenih naslovov za dostavo, sledenja statusu naročila.

 

 

4.       Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se obrnite na elektronski naslov info@sinllei.si.

 

 

5.       Kdo mi dostavi paket?

Paket vam dostavi naš pogodbeni partner, dostavna služba GLS (General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o.).

 

 

6.       Koliko stane strošek dostave?

 Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov, in sicer:

·         Za naročila do 40€ znaša poštnina 3,00€, oziroma 3,99 EUR pri plačilu po povzetju

·         Za naročila nad 40€ je poštnina BREZPLAČNA.

 

 

7.       Ali se lahko naročilo plača po povzetju?

Naročilo lahko plačate tudi po povzetju dostavni službi GLS.

 

 

8.       Ali lahko artikle vidim v živo in jih tudi osebno prevzamem?

Sinllei.si je le spletna trgovina, tako da vam vse artikle, ki jih želite pošljemo po pošti. Ker se zavedamo, da lahko artikel v živo izgleda drugače, kot ste si ga predstavljali, vam ponujamo možnost zamenjave artikla ali vračila denarja. V tem primeru nam pišite na elektronski naslov:i nfo@sinllei.si. Potrudili se bomo, da skupaj poiščemo ugodno rešitev za vas.

 

 

9.       Iz kakšnih materialov je vaš nakit? Ali potemni?

V naši ponudbi najdete izdelke iz pravega srebra z oznako čistine 925, medenine ali zlitine in kirurškega jekla (stainless steel).

Večina nakita iz jekla in medenine in nekateri srebrni kosi imajo prevleko za lepši videz, daljšo obstojnost leska in zaščito pred potemnitvijo. Izdelki so lahko pozlačeni s 14k, 18k, 24k zlatom in rose gold, posrebreni ali rodinirani. Jeklo in medenina sta trdni in zelo vzdržljivi zlitini, odporni na mehanske poškodbe. Srebro 925 je relativno mehka plemenita kovina, tak nakit je potrebno nositi pazljivo in ga zaščititi pred udarci in praskami.

Kljub zaščitni prevleki lahko modni dodatki sčasoma potemnijo. Obstojnost je odvisna od več dejavnikov, na primer od tega, kako pogosto nosite nakit, ali ga snamete med tuširanjem, kje ga shranjujete. Izjema so izdelki iz kirurškega jekla, ki ne oksidirajo. Jeklen nakit v zlati barvi ima tak odtenek zaradi prevleke, običajno je to zlato. S potekom časa se lahko zlata prevleka na jeklu začne tanjšati in bledeti in tako postaja izdelek postopoma srebrnkastega odtenka, kar je izvorna barva jekla.

Vsi izdelki iz srebra in pozlačene medenine, ki so na voljo v naši spletni trgovini, so koži prijazni in brez škodljivih sestavin, ne vsebujejo niklja in svinca. Kirurško jeklo je načeloma nealergen material, vendar je pri osebah z reakcijo na nikelj potrebna posebna previdnost pri nošenju jeklenih izdelkov, saj je vsebnost niklja v zlitini 8-10%.

 

 

10.    Imam kodo popusta – kje jo lahko vnesem?

Kodo popusta vnesete v košarici, kjer imate pod točko 3 - Način plačila. Pod zapisom 'Kreditna kartica' imate polje, kjer piše 'Označite, če imate kodo popusta'. Odpre se vam področje, kamor lahko vpišete kodo popusta in kliknite 'Uporabi'. Avtomatsko se vam bo posodobila košarica z vsebino, ki jo ponuja koda popusta.

 

 

11.    Kako lahko plačam izbran artikel?

 Izbirate lahko med temi načini plačila:

    • Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino ali kreditno kartico, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov;
    • Plačilo s kreditno kartico;
    • Plačilo preko Paypal.
    • Plačilo po ponudbi / predračunu

 


12.    Kdaj prejmem nakit, če ga na spletu naročim še danes?

Zagotavljamo hitro dostavo. Nakit, ki je na zalogi dostavimo v roku 2. do 3. delovnih dni od dneva naročila oz. plačila. Nakit, ki ni na zalogi oz. unikatnega nakita izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, dostavimo v roku 6. do 10. delovnih dni od dneva naročila oz. plačila. Če nakit potrebuješ še hitreje, nas kontaktirajte.


 

13.    Iz kakšnih materialov je vaš nakit?

Vsi izdelki iz srebra, kirurškega jekla  in  medenine, ki so na voljo v naši trgovini, so koži prijazni in brez škodljivih sestavin, ne vsebujeta niklja in svinca. Kirurško jeklo je načeloma nealergen material, vendar je pri osebah z reakcijo na nikelj potrebna posebna previdnost pri nošenju jeklenih izdelkov, saj je vsebnost niklja v zlitini 8-10%.

 


14.    Kako je glede reklamacije, vračila denarja?

Čeprav se to zgodi sila redko, imate možnost, da zahtevate vračilo kupnine oz. zamenjave nakita. V 14-ih dneh od dneva nakupa lahko mirne vesti zamenjate nakit ali zahtevate vračilo denarja. Če bi prišlo do naše napake, npr. da bi se nakitu pripetilo kaj nepričakovanega, nemudoma popravimo lastno napako. Zadovoljstvo kupca je prioriteta naše spletne strani sinllei.si. Več o tem si lahko preberete na strani vračilo in menjava izdelkov..